Гарантія

Компанія Айклимат надає своїм клієнтам тільки якісну і офіційно виготовлену або імпортовану продукцію. На усі товари з електронними і механічними компонентами ми надаємо офіційну гарантію від виробника.

Гарантійний термін вказаний в описі відповідного товару і складає від 2 до 10 років. Гарантійний ремонт або заміна товару можливі виключно за умови наявності гарантійного талона.

Наша компанія пропонує своїм клієнтам 100% гарантійне обслуговування!

  • Гарантія на кондиціонери (залежно від торгової марки) від 12 до 60 місяців.
  • Гарантія на монтаж кондиціонерів 24 місяців.

Гарантійне обслуговування і гарантійний ремонт кондиціонерів :

  • при здачі устаткування в експлуатацію, замовникові видається гарантійний сертифікат;
  • гарантійне обслуговування робитиметься на підставі гарантійного сертифікату в обумовлені в нім терміни;
  • якщо впродовж гарантійного періоду у виробі з'являється дефект унаслідок його недосконалої конструкції, недостатній кваліфікації виготовлення або неякісних матеріалів, ми гарантуємо виконання безкоштовного гарантійного ремонту.

ВАЖЛИВО !

При передачі товару, що придбавався, від продавця покупцеві, останній повинен упевнитися в повній комплектації товару, а також у відсутності яких-небудь зовнішніх ушкоджень або недоліків. 

Після підписання покупцем накладної, товар вважається прийнятим їм без претензій стосовно зовнішнього вигляду, а його комплектація відповідає вказаною в супроводжуючих документах.

Гарантійний ремонт

Впродовж терміну гарантії, гарантійний ремонт проводиться в сервісних центрах, адреси яких вказані в гарантійному талоні, який видається покупцеві при придбанні товару.

Гарантійні зобов'язання припиняються якщо :

  • Покупець порушив правила і рекомендації по використанню товару.
  • Покупець порушив вимоги по сервісному обслуговуванню товару (у випадку якщо обслуговування обов'язкове для такого виду товарів).
  • Покупцем здійснено втручання в у конструкцію товару (додані нові або вилучені передбачені конструкцією елементи).
  • Товар вийшов з ладу в результаті фізичних ушкоджень (удари, коротке замикання, попадання сторонніх предметів і так далі).
  • Монтаж товару був здійснений з порушенням встановлених правил.

Обмін або повернення товару

За законодавством України :

  • Якщо товар вам не сподобався або не підійшов, ви можете оформити його повернення впродовж 14 днів з дня купівлі.
  • Якщо Ви замовили товар з доставкою і він Вам не підійшов ( не підходить під інтер'єр, не сподобався колір, дизайн і т. д.) просимо вам сплатити доставку такого товару.
  • АЛЕ товар, який НЕ має істотних недоліків, але вже і Не має вигляду нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця, поверненню НЕ підлягає.
  •  Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.( Стаття 9, закон про захист прав Споживачів)

 

Обов'язкові умови заміни і повернення товару :

  • Документ (чек), який Ви отримали разом з товаром.
  • Збережені споживчі якості товару.
  • Збережений його товарний вид.
  • Усі пломби і ярлики знаходяться в неушкодженому стані.
  • Товар не використовувався.